 | 
|
|  |
| Jeg har superviseret pædagoger, lærere, plejefamilier m.fl siden 1993.
Supervision er et af de områder jeg altid har holdt meget af. At være sammen med andre professionelle, hvor man kan blive inspireret og inspirere er livsbekræftende.
Supervision er med til at støtte de professionelle i at fungere mere optimalt. Supervision ses som et rum til refleksion, hvor man kan vende sin usikkerhed og frustrationer, såvel som at fået fagligt input i hvad opgaven er, indeholder og kan forstås som.
Jeg tager altid udgangspunkt i hvordan supervisanden oplever og forstår problematikken og hjælper dem til at reflektere og forholde sig til opgaven.
Supervision er både personlig, hvem vi er og hvordan det kan spille ind, og fagligt hvor teoretisk viden såvel som hypotesedannelse opstår.
Hvor personlig supervisanden ønsker at være er op til dem, da supervision ikke er terapi. Men opmærksomhed omkring egen andel er godt at lufte i individuel supervision.
Det er min opgave at støtte supervisanden, udfordre dem og hjælpe dem til at få nyt syn på opgaven, gøre den mere overskuelig og få energien tilbage i opgaven.
|
|  |
|